ѕрограма-ор≥Їнтир ‘ƒќ ”крањни
Уѕов≥р у себе"

 
   
 
   
 

ѕрограма-ор≥Їнтир Уѕов≥р у себеФ Ц одна з перших справ, ¤ка спов≥стила ”крањну про ≥снуванн¤ сучасних п≥онер≥в, спр¤мована на ви¤вленн¤ та розвиток творчих та ≥ндив≥дуальних зд≥бностей дитини, вихованн¤ найкращих людських ¤костей, вм≥нн¤ творити добро, бути милосердними. ѕрограма допомагаЇ д≥т¤м робити добр≥ справи, бути корисними, знайти своЇ покликанн¤.

¬≥ра в себе, св≥й талант; можливост≥ творити, дос¤гати висот у р≥зних галуз¤х людського житт¤; ум≥нн¤ передати св≥й досв≥д, знанн¤; розум≥нн¤ проблем людей; намаганн¤ у кожн≥й дитин≥ бачити сонце Ц об'Їднали у програм≥ творч≥ справи д≥тей:

   

 

•  «аходи ¬сеукрањнського марафону дит¤чоњ творчост≥ Уѕо веселц≥ в третЇ тис¤чол≥тт¤Ф;

•  “ворча майстерн¤ У”люблена ≥грашкаФ;

•  ѕост≥йно д≥юча академ≥¤ дит¤чоњ майстерност≥ У¬м≥ю, знаю, навчуФ;

•  ‘естиваль дит¤чоњ хореограф≥њ У¬еселкове колоФ;

•  ћ≥жнародний дит¤чий фестиваль мистецтв У—лов ' ¤нський базарчикФ

ѕрограма Уѕов≥р у себеФ Ц це створенн¤ середовища сп≥лкуванн¤, формуванн¤ атмосфери, що спри¤Ї нормальн≥й адаптац≥њ ≥ ≥нтеграц≥њ тих, чињ можливост≥ обмежен≥, збагаченн¤ д≥тей з особливими потребами необх≥дним соц≥альним досв≥дом. Ѕ≥льш н≥ж за 10 рок≥в свого ≥снуванн¤ програма стала реальною моделлю сусп≥льства де т≥, хто потребуЇ допомоги, починають в≥рити у своњ можливост≥ ≥ реал≥зовувати њх, а т≥, хто здатний допомогти, розум≥ють, що важливими Ї не жал≥слив≥ слова, а стосунки на р≥вних ≥ реальна допомога, що базуЇтьс¤ на поваз≥ до людини.

«а ц≥Їю програмою працюють загони милосерд¤, провод¤тьс¤ розважальн≥ заходи, св¤та, концерти, р≥зноман≥тн≥ конкурси, акц≥њ, операц≥њ Уƒ≥ти Ц д≥т¤мФ, У≤грашка дл¤ другаФ, УЋелечен¤ добраФ, благод≥йн≥ ¤рмарки вироб≥в д≥тей-майстр≥в, створюютьс¤ гуртки, клуби дл¤ виготовленн¤ подарунк≥в дл¤ д≥тей з обмеженими ф≥зичними ≥ соц≥альними можливост¤ми.

” 1991 роц≥ у ƒит¤чому центр≥  – —ѕќ” Ућолода гвард≥¤Ф в≥дбувс¤ ѕерший ¬сеукрањнський фестиваль дит¤чоњ творчост≥ Уѕов≥р у себеФ. ¬перше в ”крањн≥ на фестиваль Ђѕов≥р у себеї, кр≥м здорових талановитих д≥тей та дит¤чих творчих колектив≥в, були запрошен≥ д≥ти-≥нвал≥ди: сл≥п≥ музиканти, художники, скульптори, танцюристи-≥нвал≥ди слуху, поети, композитори, автори ≥грашок Ц д≥ти, хвор≥ ƒ÷ѕ.

¬≥с≥м ¬сеукрањнських фестивал≥в дит¤чоњ творчост≥ Ђѕов≥р у себеї створили можливост≥ сп≥лкуванн¤ на р≥вних кращих творчих дит¤чих колектив≥в з д≥тьми-≥нвал≥дами, њх об'Їднанн¤ми.

Ѕ≥льш н≥ж дес¤тир≥чний досв≥д проведенн¤ р≥зноман≥тних виставок, концерт≥в, творчих зустр≥чей, майстер-клас≥в дл¤ д≥тей з особливими потребами дозволив розробити своЇр≥дну концепц≥ю взаЇмод≥њ д≥тей у дит¤чому сусп≥льному середовищ≥ на р≥вних, повноправноњ участ≥ у дит¤чому самовр¤дуванн≥. ”с≥ програми ‘ƒќ ”крањни стали доступними дл¤ д≥тей з особливими потребами.

” 2000-2001 рр. в≥дбулись спец≥ал≥зован≥ таборуванн¤ дл¤ талановитих д≥тей з обмеженими ф≥зичними ≥ соц≥альними можливост¤ми у ƒ÷ Ќ– ƒѕќ” Ућолода гвард≥¤Ф.

 онкурсн≥ програми ћ≥жнародного дит¤чого фестивалю мистецтв Ђ—лов ' ¤нський базарчикї, ¬сеукрањнського фестивалю дит¤чоњ хореограф≥њ Ђ¬еселкове колої дали можлив≥сть про¤вити себе д≥т¤м р≥зних соц≥альних категор≥й, багато з них отримали прем≥њ та подарунки У«а в≥ру в себеФ.

 ращ≥ роботи юних поет≥в, письменник≥в, казкар≥в опубл≥кован≥ у двох л≥тературних зб≥рниках Ђ« в≥рою в себе, в майбутнЇ, в ”крањнуї.

« в≥рою у дит¤чу фантаз≥ю, мр≥ю ‘ƒќ ”крањни традиц≥йно у червн≥ в≥дкриваЇ виставку дит¤чих творчих роб≥т Ђѕов≥р у себеї.

« 2002 року конкурс поет≥в, письменник≥в, казкар≥в Ђ« в≥рою в себе, в майбутнЇ, в ”крањнуї розпочато дл¤ вс≥х д≥тей ”крањни Ц член≥в м≥сцевих дит¤чих громадських формувань.

ѕоложенн¤

про конкурс юних письменник≥в, поет≥в, казкар≥в У« в≥рою в себе, в майбутнЇ, в ”крањнуФ

”часники конкурсу.

 онкурс проводитьс¤ серед д≥тей-член≥в дит¤чих громадських формувань орган≥зац≥й ‘ƒќ ”крањни в≥ком в≥д 8 до 16 рок≥в, ¤к≥ Ї авторами казок, в≥рш≥в, балад, опов≥дань, пов≥стей тощо.

ќрган≥зац≥¤ ≥ проведенн¤ конкурсу, п≥дведенн¤ п≥дсумк≥в.

’удожн≥ твори надсилаютьс¤ до Ќ– ƒѕќ” терм≥ном до 1 серпн¤ 2002 року. ƒодатково потр≥бно представити ≥нформац≥ю про автора (пр≥звище, ≥м'¤, домашн¤ адреса, телефон, коп≥¤ св≥доцтва про народженн¤), фотокартку 3х4. якщо автор Ц дитина з обмеженими ф≥зичними чи соц≥альними можливост¤ми, то додаЇтьс¤ коп≥¤ документу, що п≥дтверджуЇ категор≥ю.

Ќ– ƒѕќ” створюЇтьс¤ експертна рада, ¤ка оц≥нюЇ роботи.

јвтори кращих художн≥х твор≥в нагороджуютьс¤ подарунками, дипломами Ќ– ƒѕќ”.

 ращ≥ роботи ув≥йдуть до ≤≤≤ зб≥рки У« в≥рою в себе, в майбутнЇ, в ”крањнуФ.
     
 
© ‘ƒќ ”крањни 2011
Хостинг от uCoz