|
|
ѕрограма-ор≥Їнтир ‘ƒќ ”крањни УЋ≥дерФ спр¤мована на розвиток орган≥заторських зд≥бностей, вм≥нн¤ д≥тей в≥дстоювати свою точку зору, формувати св≥тогл¤д, прагненн¤ зм≥нити своЇ житт¤ на краще, згуртуванн¤ однодумц≥в навколо сп≥льноњ справи, адже л≥дер Ц це людина, котра йде попереду ≥ здатна повести за собою ≥нших. ÷¤ програма дозвол¤Ї кожн≥й дитин≥ реал≥зувати себе, показати св≥й характер.
ѕо¤ву програми-ор≥Їнтиру УЋ≥дерФ у ‘ƒќ ”крањни спричинило те, що найважлив≥шим аспектом, особливою прикметою дит¤чого громадського формуванн¤ Ї самовр¤дуванн¤, ¤ке можливе лише в громадськ≥й орган≥зац≥њ, адже у школ≥ на Узавад≥Ф стоњть учительськ≥й авторитет, а вдома непорушний авторитет ≥ роль батьк≥в. ƒитина в≥дчуваЇ себе господарем дит¤чого громадського формуванн¤, де може в≥льно висловлювати свою думку, запропонувати щось ц≥каве, орган≥зувати будь-¤ку справу, вз¤ти на себе в≥дпов≥дальн≥сть за власну д≥¤льн≥сть, вдало виконувати своЇ дорученн¤.
|
|
|
«а програмою-ор≥Їнтиром УЋ≥дерФ працюЇ ƒит¤чий центр Ќ– ƒѕќ” Ућолода гвард≥¤Ф: д≥ти, об'Їднан≥ у тимчасов≥ в≥ков≥, тематичн≥, проф≥льн≥ загони, обирають органи самовр¤дуванн¤, орган≥зовують роботу штаб≥в справ, штабу УЋ≥дерФ, прес-центру, ¤к≥ д≥ють прот¤гом зм≥ни; ≥снують дит¤ч≥ змаганн¤ з ц≥кавими п≥дсумковими заходами; проводитьс¤ конкурсна програма УЋ≥дерФ, ≥нш≥ конкурси, змаганн¤, в≥кторини, експрес-≥гри тощо.
” рамках ц≥Їњ програми у 2002 р. проводитимутьс¤ р≥зноман≥тн≥ конкурсн≥ заходи, трен≥нгов≥ таборуванн¤ дл¤ д≥тей-л≥дер≥в м≥сцевих дит¤чих громадських орган≥зац≥й, сем≥нари дл¤ кер≥вник≥в м≥сцевих дит¤чих громадських формувань, координатор≥в програм ‘ƒќ ”крањни, в≥дбудетьс¤ науково практична конференц≥¤ Уƒит¤ча громадська орган≥зац≥¤-сучасна ≥нституц≥¤ соц≥ал≥зац≥њ дитини, вихованн¤ њњ нац≥ональноњ св≥домост≥, громад¤нськоњ активност≥Ф; до п≥дготовки та проведенн¤ ¤коњ залучатимутьс¤ досл≥дники дит¤чого громадського руху, вчен≥-педагоги, психологи, соц≥ологи, ≥сторики ”крањни та заруб≥жж¤; науково-практична конференц≥¤ за участю кер≥вник≥в рад член≥в ‘ƒќ ”крањни, представник≥в осв≥т¤нських к≥л, педагог≥чних вуз≥в Уƒит¤че самовр¤дуванн¤ у громадському формуванн≥ та органи учн≥вського управл≥нн¤ у навчальних закладахФ.
«а програмою УЋ≥дерФ у рамках марафону дит¤чоњ творчост≥ Уѕо веселц≥ в третЇ тис¤чол≥тт¤Ф проводитьс¤ конкурс в≥деоф≥льм≥в про д≥¤льн≥сть дит¤чих громадських орган≥зац≥й У÷е Ц ¤, це Ц ми, це - наша дит¤ча орган≥зац≥¤Ф; конкурс дит¤чих малюнк≥в У—в≥т моњх правФ; конкурсна фотовиставка Уƒит¤чий гурт Ц це чудово!Ф; чемп≥онат ¬сеукрањнського дит¤чого об'Їднанн¤ У –ќ —Ф УЌайгармон≥чн≥ша дитина ”крањниФ. ƒ≥ти працюють за проектами участ≥ ‘ƒќ ”крањни у вир≥шенн≥ соц≥ально-правових проблем д≥тей в ”крањн≥ за двома напр¤мками: Уƒит¤ча громадська орган≥зац≥¤ - д≥т¤мФ та Уƒит¤ча громадська орган≥зац≥¤ - сусп≥льствуФ.
” с≥чн≥ 2002 року у ƒ÷ Ќ– ƒѕќ” Ућолода гвард≥¤Ф в≥дбулось зимове таборуванн¤ за програмою УЋ≥дерФ за участю л≥дер≥в, кер≥вник≥в, координатор≥в програм дит¤чих громадських формувань Ц член≥в ‘ƒќ ”крањни та переможц≥в марафону дит¤чоњ творчост≥ Уѕо веселц≥ в третЇ тис¤чол≥тт¤Ф (детальна ≥нформац≥¤ у першому номер≥ бюлетен¤).
” травн≥ 2002 року в ƒит¤чому центр≥ Ќ– ƒѕќ” Ућолода гвард≥¤Ф в≥дбудетьс¤ д≥лова гра Увсеукрањнське дит¤че в≥че У“ворц≥ майбутньогоФ, метою ¤коњ Ї формуванн¤ в дит¤чому актив≥ орган≥зац≥й Ц член≥в ‘ƒќ ”крањни ел≥тноњ групи д≥тей, ¤к≥ створюють середовище д≥ловоњ гри з правових питань дитинства, культури дит¤чого сп≥лкуванн¤, вихованн¤ соц≥альноњ активност≥ п≥дростаючого покол≥нн¤, використовуючи досв≥д, умови громадського дит¤чого руху.
” вересн≥ 2002 року в≥дбудетьс¤ ≤ ¬сеукрањнський фестиваль дит¤чих громадських орган≥зац≥й Ц член≥в ‘ƒќ ”крањни, ¤кий ви¤вить л≥дер≥в дит¤чоњ громади ≤≤≤ тис¤чол≥тт¤.
” рамках програми-ор≥Їнтиру УЋ≥дерФ у 2001 роц≥ розпочавс¤ конкурс ≥грових програм, участь у ¤кому беруть доросл≥, котр≥ твор¤ть, працюють з д≥тьми, заради них (положенн¤ про конкур надруковано у ≤ номер≥ бюлетен¤).
” 2002 роц≥ стартував конкурс ≥грових програм та масових заход≥в У¬ит≥вник - 2002Ф, учасниками ¤кого стануть д≥ти Ц творц≥ ц≥кавих дит¤чих ≥гор, ≥грових програм, масовок та масових заход≥в. |